Ulotka – dobry sposób na jej uatrakcyjnienie

Stworzenie dobrej i czytelnej ulotki to wyzwanie. Zapewne i Ty nie raz otrzymałeś ją do ręki, po szybkim skanie wzrokiem, szukałeś najbliższego śmietnika. Dlaczego? Ponieważ nie była ona dla Ciebie atrakcyjna. Nie przykuła uwagi. Sprawdź jak to zmienić!

ulotka

Ulotka dobra, to taka, która przykuje uwagę, sprawi że potencjalny klient zamiast ją wyrzucać do śmietnika, przeczyta i co ważne – skorzysta z oferty! Zobacz jak zaprojektować idealną.

  • Cel – najważniejszy jest cel wizytówki

Zanim zaczniesz ją projektować, odpowiedz sobie na pytanie – w jakim celu ją tworzysz? Chcesz coś sprzedać? Poinformować o promocji? A może zapoznać ludzi z Twoją marką? Wypisz na kartce trzy elementy, które powinny się tam znaleźć w zależności od celu.

  • Prosta i czytelna

Na pewno nie raz spotkałeś się z ulotkami, na których była rewia kolorów i nieczytelny tekst. Nie popełniaj tego błędu. Oczywiście może być zaprojektowana w ciekawy i rzucający się sposób, ale nie zapomnij, że komunikat musi być czytelny i zrozumiały. Zanim ją nam zlecisz do druku, pokaż znajomym i zapytaj się jak odczytują przekaz? Feedback jest najważniejszym elementem.

  • Popracuj nad nagłówkiem

Nagłówek jest najważniejszy, hasło, przekaz. Musi być widoczny, znajdować się w centralnym miejscu (niekoniecznie na samej górze). To nagłówek zmusza klienta do dalszego zapoznania się z treścią. Zadaj tam pytanie, znajdź problem, na które masz rozwiązanie!

  • Wykorzystuj język korzyści

Zamiast pisać rzeczy zrozumiałe i jasne (wysoka jakość, najlepsi w okolicy), skup się na języku korzyści. Przedstawiłeś problem, zadałeś pytanie – teraz na nie odpowiedz. Tak atrakcyjnie, jak tylko potrafisz.

  • Motywuj do szybkiego działania

Skoro już udało Ci się sprawić, że potencjalny klient wziął ulotkę do ręki, zapoznał się z jej treścią, teraz najtrudniejsze. Spraw, aby zrealizował ją od razu! Nie może odkładać tego w czasie, bo.. zapomni. Dlatego umieść kod rabatowy, specjalną ofertę limitowaną czasem.

  • Dane kontaktowe

Nie zapomnij pozostawić do siebie dane kontaktowe – adres strony www, sklepu stacjonarnego, numer telefonu. Bo w jaki inny sposób klient skorzysta z Twoich usług czy produktów?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *