Bo wygląd ma znaczenie – kreatywne podejście pod opakowania

To nie prawda, że wygląd nie ma znaczenia. Nie w marketingu! Wszystko, co jest ubrane w odpowiedni „garnitur” lepiej się sprzedaje. Wizytówki, katalogi czy nawet.. opakowania!

opakowanie

W marketingu liczy się efekt. A nie osiągniemy go bez odpowiedniej oprawy. Dlatego tak dużą rolę przykładamy do identyfikacji wizualnej, gadżetów reklamowych czy nawet wyglądu umów, które zawieramy z naszymi klientami. Nie inaczej jest, gdy chcemy zapakować nasz twór w odpowiedni „garnitur”. Im lepiej przedstawiony, rzucający się w oczy, kreatywny – tym większa szansa, że konsument po niego sięgnie.

Przedstawiamy najciekawsze naszym zdaniem kreacje, jakie znaleźliśmy w sieci.

opakowanie8

opakowanie7

opakowanie6

opakowanie5

opakowanie4

opakowanie3

opakowanie2

Jedna myśl na temat “Bo wygląd ma znaczenie – kreatywne podejście pod opakowania”

  1. Kreatywne opakowanie to część marketingu który bardzo dobrze sobie radzi z przyciąganiem uwagi do produktu 🙂

Odpowiedz na „DarekAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *